ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
«تربیت باید تفاهم و اغماض و دوستی میان تمام ملل و گروههای نژادی یا مذهبی را مساعد سازد و گسترش و افزایش فعالیتهای ملل متحد را در راه حفظ صلح هموار نماید»مسألهی تربیت بینالمللی که در اینجا عنوان شده است یکی از حساسترین مسایلی است که برای مربیان مطرح میشود. اگر در زمینهی پرورش فکری و اخلاقی شاگ